Voorstellen Nathalie & Bailey

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Voorstellen Nathalie & Bailey

Bericht van Nathalie op zo 17 apr 2011 - 23:06

Hallo,

hier nog geen bull, maar over 3 weken komt ze eindelijk thuis.. dan is ze 8 weken en mag ze het nest verlaten :)

Ook geen ervaring met bulletjes, maar ik ben me goed aan het informeren door te lezen/vragen/shows bezoeken/bullen en eigenaren bezoeken etc.

Hier op het forum hoop ik nog meer info over dit geweldige ras te vinden, maar dat komt wel goed denk ik :)

Nathalie
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 65
Registration date : 17-04-11

Terug naar boven Go down

Re: Voorstellen Nathalie & Bailey

Bericht van Lyck op zo 17 apr 2011 - 23:35

Ow wat leuk!! Ik mag ons teefje ook over 3 weken ophalen. Mag ik vragen waar ze vandaan komt? Welke kleur heeft ze? Leuk, kunnen we ervaringen uitwisselen :-) (als je dat leuk vind natuurlijk) Dit word ook onze eerste bull.

Groetjes,

Lycke
Lyck
Bekende bull
Bekende bull

Aantal berichten : 220
Leeftijd : 32
Registration date : 22-02-11

Terug naar boven Go down

Bericht van Nathalie op zo 17 apr 2011 - 23:44

Ze komt bij Laelaps (Tilburg) vandaan, een rood/witte Wink

Ik heb ervaring met meerdere rassen, mijn laatste honden waren Duitse Herders.. ik kijk uit naar iets heel anders (kleiner en minder haar).. een terrier! :D
Nathalie
Beginnende bull
Beginnende bull

Terug naar boven Go down

Bericht van Lyck op ma 18 apr 2011 - 0:16

Ow ja.. Duitse herders zijn natuurlijk ook geweldig. En wat vooral geweldig is is dat jij een rood witte bull krijgt!! Oehhhh, dat vind ik toch wel zo machtig. Ons meisje is wit met een brindle/zwart oor. Maar ooit, ga ik nog eens voor een rooie... Mits de fokker waar we nu ons pupje kopen weer een rood nestje krijgt, want hun vorige nestje was wel rood.

Spannendddd!!
Lyck
Bekende bull
Bekende bull

Terug naar boven Go down

Bericht van Danny op ma 18 apr 2011 - 0:30

Hoi en welkom op ons forum.
Toppie dat jullie ook gevallen zujn voor de bull terrier, ook helemaal goed dat jullie opzoek zijn naar infomatie en ervaringen als je iets niet kunt vinden of je wilt iets weten laat het ons weten en we proberen jullie zo goed als mogelijk te helpen.

Veel plezier gewenst op ons forum en vooral veel plezier van jullie bull

Gezondheid - Andere rassen - Off topic - Foto`s en verhalen

En Vito natuurlijk
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 47
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Go down

Bericht van Nathalie op ma 18 apr 2011 - 0:40

Van welke fokker krijg je nu een pup Lyck?

Het was mijn droom, een rode. Maar het was even spannend, ik was 4e keuze en er waren 4 teefjes (ik wilde perse een teef, geen ervaring met reuen) en ik had echt een engeltje op mn schouders zitten... de rode bleef 'over' :D

Verder had ik niet veel met wit en brindle, maar ik moet zeggen dat ik die kleuren toch wel steeds meer ga waarderen Wink

Dank je Danny.

Nathalie
Beginnende bull
Beginnende bull

Terug naar boven Go down

Bericht van Lyck op ma 18 apr 2011 - 1:04

Hahaha, bij mij was het precies zo!! Nou moet ik wel zeggen dat bij ons een goede fokker en het karakter voorop staat, maar in het begin had ik weinig met wit en brindle, en rood vond ik het einde. Dat vind ik nu nog, maar ik ben alle andere kleuren steeds meer gaan waarderen.

Wij krijgen een pupje van Unbelievebull! Die fokkers vinden wij echt geweldig. Dus wij wisten eigenlijk na het eerste gesprek al dat we heel graag een pupje bij hun zouden willen, welke kleur de pups ook zouden krijgen (de moeder was toen nog zwanger). We gaan iedere week even kijken, en dat helpt wel, want het duurt wel lang als je ergens zo naar uitkijkt! Vind je niet??

Lyck
Bekende bull
Bekende bull

Terug naar boven Go down

Bericht van Nathalie op ma 18 apr 2011 - 1:13

Same hier hahahah!

Ik was ook al gaan kijken voordat de pups geboren waren. Het is helaas een eind rijden voor mij, maar ik probeer wel elke week een kijkje te gaan nemen :)

Na het eerste bezoek was ik ook erg overtuigd dat ik daar een pup wilde en ze waren de enige die met een vragenlijst kwamen en niet zomaar iedereen een pup mee geven, wat voor mij ook een positief teken is.

Hahaha, ja.. hier in huis is alles al puppie klaar. Ze kan zo komen, zelfs het voer is aanwezig. Maar joh, die laatste 3 weken schieten zo voorbij (een troost die ik mezelf elke dag inprent) Razz
Nathalie
Beginnende bull
Beginnende bull

Terug naar boven Go down

Bericht van Lyck op ma 18 apr 2011 - 1:32

Hahaha... grappig zeg!! Nou zo is het bij ons dus ook ongeveer gegaan.

Voor ons is het een half uur rijden dus dat is goed te doen. Maar niet iedere fokker vind het goed dat je zo vaak komt kijken. Dus hebben we het alletwee wel getroffen dat het kan hihi.

En je hebt gelijk hoor, die weken zijn zo voorbij :-) Alleen beetje jammer dat het altijd achteraf pas snel gegaan lijkt te zijn, en het nu een eeuwigheid lijkt te duren. Maar ik vind de voorpret toch ook echt wel wat hebben hoor. Ik kijk zo uit naar de dag dat je in de auto stapt om haar te gaan halen. Geweldig!

Hier is ook alles klaar. Alleen het voer dan nog niet, maar verder wel puppy-kong-speeltjes voerbakjes, bench, enz enz. Komend weekend gaan we de tuin nog even zomerklaar maken, en dan zijn we alweer een week verder.

Wij mogen haar op zaterdag 7 mei halen. Jij ook? Heb je al een naam?
Lyck
Bekende bull
Bekende bull

Terug naar boven Go down

Bericht van Nathalie op ma 18 apr 2011 - 1:41

Hahahaha, geweldig dit.

Mn tuin is ook al puppy proof.. alles is eigenlijk al in kannen en kruiken. Ook veel 'roze' kong spulletjes en van dat onverwoestbare spul. Het enige wat ik nog moet hebben is een lijntje bij de halsband die ik al van de fokker gehad heb Wink

Ik twijfel alleen nog wat ik met de voerbak moet doen, moet ik haar nu in de bench voeren of ergens anders buiten de bench voeren. Maar dat vraag ik nog even na aan de fokster of ik maak hier even een topic aan Wink

Ehm.. ik ga haar ook zaterdag de 7e halen als het goed is! Moet het alleen nog even kortsluiten, maar het is wel de planning :D

PS: ze gaat Bailey heten

Laatst aangepast door Nathalie op ma 18 apr 2011 - 1:49; in totaal 1 keer bewerkt
Nathalie
Beginnende bull
Beginnende bull

Terug naar boven Go down

Bericht van Pauline op ma 18 apr 2011 - 1:48

hallo Nathalie, van harte welkom op het forum
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 55
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Go down

Bericht van Nathalie op ma 18 apr 2011 - 1:49

Dank je wel Pauline :)
Nathalie
Beginnende bull
Beginnende bull

Terug naar boven Go down

Bericht van linny27 op ma 18 apr 2011 - 1:49

Hoi en welkom
nog ff wachten en komt je puppy leuk...

heel veel lees plezier op het forum

Moderator

Aantal berichten : 3118
Leeftijd : 36
Registration date : 03-10-08

Terug naar boven Go down

Bericht van Nathalie op ma 18 apr 2011 - 1:51

Dank je linny27 en 3 weekjes vliegen voorbij (zeggen ze in mn omgeving) :D
Nathalie
Beginnende bull
Beginnende bull

Terug naar boven Go down

Bericht van Lyck op ma 18 apr 2011 - 1:52

Wat leuk!! Ja ik heb ook nog niet met zekerheid een datum en tijd hoor, maar vanaf de 7e mogen ze weg, dus ik gok dat het die datum zal worden. Geweldig zeg, we gaan waarschijnlijk gewoon op dezefde dag ons pupje halen :-) Zal je meteen eens toevoegen als vriendje!

Mijn zus is hondengedrags deskundige en heeft ook een hondenschool. Dus ik kan ook met al mijn vragen bij haar terecht. Zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij maakt het niet uit waar je de pup haar eten geeft. In de bench is niks mis mee, want het maakt de bench leuk. Ik ga het anders doen. Eten krijgt ze gewoon buiten haar bench. Ik doe dan een aantal brokjes al in haar bakje, en vervolgens doe ik er terwijl ze eet steeds 1 voor 1 wat brokjes bij terwijl ik met mijn hand dus in haar bak zit. En verder strooi ik wel regelmatig 1 of 2 brokjes in haar bench om die leuk te maken... Maar wel supergoed dat je echt over dat soort dingen nadenkt!! Komt helemaal goed met dat rooie boefje van jou :-D

Ow, en later dacht ik al: dommmm, Ze gaat natuurlijk Bailey heten!! Hartstikke leuke naam, vind ik echt!!
Lyck
Bekende bull
Bekende bull

Terug naar boven Go down

Bericht van Nathalie op ma 18 apr 2011 - 2:15

Ons nestje mag wat eerder weg (dag of 3) maar de 7e komt mij het beste uit, de week erna heb ik vrij genomen dus kunnen we goed aan elkaar wennen.
Daarna mag ze en gaat ze mee naar mn werk, daar staat ook een bench Wink (als dat niet zou mogen zou ik geen hond nemen hoor)

Oh, das handig zeg. Gelukkig heb ik ook wat mensen met verstand van honden bij me in de buurt, maar jij zit wel heel dicht op het vuur :)

Dank je wel! Hoe gaat die van jou heten?
Nathalie
Beginnende bull
Beginnende bull

Terug naar boven Go down

Bericht van Adjani & Tyson op ma 18 apr 2011 - 3:29

Welkom op het forum!
wat spannend... succes met aftellen
Adjani & Tyson
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 29
Registration date : 08-10-08

Terug naar boven Go down

Bericht van mirreke op ma 18 apr 2011 - 3:38

Leuke naam Bailey en waar ze vandaan komt is n goeie fokker nix mis mee hoor!! Ik heb hem gister nog gesproken op de show in asperen! Maar nog 3 weekjes geduld hebben!! En tevens een goede keuze een bull terrier in huis te halen voor mij geen ander ras meer! afro
mirreke
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 9
Leeftijd : 44
Registration date : 30-03-11

Terug naar boven Go down

Bericht van denise op ma 18 apr 2011 - 4:24

welkom wave
denise
Trouwe bull
Trouwe bull

Aantal berichten : 473
Leeftijd : 29
Registration date : 24-12-08

Terug naar boven Go down

Bericht van Lyck op ma 18 apr 2011 - 4:36

Nathalie schreef:Ons nestje mag wat eerder weg (dag of 3) maar de 7e komt mij het beste uit, de week erna heb ik vrij genomen dus kunnen we goed aan elkaar wennen.
Daarna mag ze en gaat ze mee naar mn werk, daar staat ook een bench Wink (als dat niet zou mogen zou ik geen hond nemen hoor)

Oh, das handig zeg. Gelukkig heb ik ook wat mensen met verstand van honden bij me in de buurt, maar jij zit wel heel dicht op het vuur :)

Dank je wel! Hoe gaat die van jou heten?

Ow :-) Hihi, ik ben net bezig met een nieuwe baan, maar voor 2 dagen in de week. Ze gaat dan net als mijn dochter naar mijn zus. Dus dat is allemaal geregeld. En mocht ik die baan niet krijgen dan ben ik dus sowieso thuis. Ik heb al bij mijn sollicitatie gesprek aangeven: de week na de 7e wil ik wel vrij zijn :-D Mijn vriend heeft ook vrij genomen, dus we kunnen samen lekker genieten van onze nieuwe gezinslid clap Haar naam word trouwens Salto... Dat betekent schrikkeldag, en dat is de dag waarop mijn vriend en ik elkaar hebben ontmoet.

Ideaal zeg, dat ze mee mag naar je werk. Dat is echt heel erg leuk. En bullen zijn echte mensenvrienden, dus dat kan makkelijk. Zo'n puppy steelt natuurlijk de show, haha!

Lyck
Bekende bull
Bekende bull

Terug naar boven Go down

Bericht van Nathalie op ma 18 apr 2011 - 4:50

Thanx Adjani & Tyson, de dagen op de kalender worden er steeds minder.. komt goed :D

Dank je Mirreke, ik heb m daar ook nog gesproken.. ik was ook in Asperen Wink

En jij ook bedankt Denise :)

Hihi, ook een leuke naam Salto.. die heb ik nog niet eerder gehoord! In tegenstelling van die van mij, ik geloof dat ineens alle honden hier Bailey heten Razz

Ja joh, komt helemaal goed. Er loopt nog een jonge pup van 10 weken nu op mn werk, van mn collega. Dus lekker in de pauze ravotten met elkaar :D
Nathalie
Beginnende bull
Beginnende bull

Terug naar boven Go down

Bericht van harrybo op ma 18 apr 2011 - 4:53

welkom en veel bullen plezier hier
harrybo
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 981
Leeftijd : 48
Registration date : 20-05-10

Terug naar boven Go down

Bericht van Lyck op ma 18 apr 2011 - 8:37

Nathalie schreef:
Hihi, ook een leuke naam Salto.. die heb ik nog niet eerder gehoord! In tegenstelling van die van mij, ik geloof dat ineens alle honden hier Bailey heten Razz

Ja joh, komt helemaal goed. Er loopt nog een jonge pup van 10 weken nu op mn werk, van mn collega. Dus lekker in de pauze ravotten met elkaar :D

Ow geweldig zeg... En hoe leuk is het om af en toe lekker je hond even te kunnen aaien tussen het werken door. Dat maakt je werk nog leuker! En in je pauze heb je meteen een reden om een frisse neus te halen. Ideaal :-D

Dank je! Ik vind het zelf ook echt een hele leuke naam. Ik hoor Bailey eigenlijk zelden, maar dat zal je natuurlijk altijd zien!! Het maakt ook eigenlijk weinig uit. Mijn dochter heet Sophie, en zij werd op 5 januari geboren. Of 6 januari stond in de krant de namen top 10 van het voorgaande jaar met op nummer 1.... jawel, Sophie. Mij kan het weinig boeien, zolang ik het maar mooi vind.
Lyck
Bekende bull
Bekende bull

Terug naar boven Go down

Bericht van Jolanda Smits op ma 18 apr 2011 - 8:55

Hallo en welkom op het forum wave
En wat leuk nog een pup in aantocht,wat zullen we straks genieten van al die puppy foto`s lol!

Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 50
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Go down

Bericht van Nathalie op di 19 apr 2011 - 0:54

Thanx Harrybo en Jolanda :)

Ja, daar ben ik ook blij mee hoor Lyck.. dat ze mee kan naar t werk!
Nathalie
Beginnende bull
Beginnende bull

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven