laat ik me ook even voorstellen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

laat ik me ook even voorstellen

Bericht van Bullie op di 26 aug 2008 - 20:06

mijn naam is Ingrid en mijn bijnaam is Bullie ik heb zelf 4 bullterriers en een jackkie.
ik heb alleen bullterriers met stamboom en loop fanatiek shows met mijn jackkie ben ik gestopt in d agility omdat ze nu 11 jaar is geworden en gewoon lekker oud mag worden.

de namen tja de eerste en de oudste is Savannah de jackkie ik heb altijd fanatiek in de agilty (behendigheid)gezeten en ook netjes op een hondencursus gelopen .

daaronder zit mijn oudste bull Kimberly nar voledige naam is Pecunia Bulls Kimberly we hebben haar uit Herpen en loopt nu nog steeds de veteranen competitie van de NBTC.

dan komt Sita voledige naam is Mission Impossible Rising Colour met haar ben ik gestopt op show omdat ze het zo leuk vind dat ze der staart op de rug legt en we er elke keer weer comentaar op krijgen :sm23: verder heeft ze ADHD en is er druk, ik loop met haar wel cursus gewoon om haar bezig te houden we gaan dit seisoen voor onze landelijke GG1 :sm17:

dan komt Little Steve zijn voledige naam is Double Trouble Rising Colour dat is een zoon van Sita alleen een stuk rustiger :sm38: hij is word 01-10-2008 2 jaar en weegt nu 36 kilo het is een echte knuffelbeer en met hem loop ik fanatiek de shows af. a.s. zaterdag ga ik ook met hem naar Rotterdam..

dan als laatste heb ik bij mijn neef Bailey zitten dat is de zus van Steve en de dochter van Sita.voldig heet ze Mistery Girl Rising Colour ze is zwart met wit een heel mooi fijn teefje die alleen op de NBTC loopt ze heeft nu alleen Utje gelopen dus ik zou met haar een nestje mogen doen,
ze woont hier 7 huizen verder en samen met een jackkie Didle

nou ik hoop dat jullie nu meer weten van me ik zou dat graag ook van alle mede gebruikers willen weten hoe je hond heet waar hij vandaan komt en lopen jullie shows of doe iets anders sportief ,waarom heb je jou hond gekocht (uitgekozen)...
nou ik ben benieuwd..... :sm40: :sm40: :sm40: :sm40: :sm40:
Bullie
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 79
Leeftijd : 43
Registration date : 26-08-08

http://www.risingcolour.nl

Terug naar boven Go down

Re: laat ik me ook even voorstellen

Bericht van Danny op di 26 aug 2008 - 23:28

Hoi en welkom op dit forum
Lekker intro heb je geschreven :sm41:
Wij hebben Duchess uit het asiel ze was toen 10 maanden het is echt een toppertje
Maar naar nu blijkt heeft ze patella luxatie aan bijde achter benen en moet ze 4 sept geopereerd worden .

Gezondheid - Andere rassen - Off topic - Foto`s en verhalen

En Vito natuurlijk
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 47
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Go down

Bericht van Bullie op wo 27 aug 2008 - 4:11

hoi

tja dat is erg verveld voor Duchess maar veel rust en daarna veel zwemmen help echt en voor je het weet is het weer een vrolijke hond.. maar echt gun alle rust..
hou ons op de hoogte sterkte
Bullie
Beginnende bull
Beginnende bull

Terug naar boven Go down

Bericht van Buldie op wo 27 aug 2008 - 6:04

Hey,

Leuke beestenboel heb je!
Welkom hier!

Buldie
Trouwe bull
Trouwe bull

Aantal berichten : 481
Leeftijd : 46
Registration date : 27-08-08

Terug naar boven Go down

Bericht van Gast op wo 27 aug 2008 - 7:37

hoi hoi welkom en leuk dat je er bent

Gast
Gast

Terug naar boven Go down

Bericht van Gast op do 28 aug 2008 - 7:32

hey bullie,
ik las net een reactie van jou en nou vroeg ik me zo af heb jij ervaring met patella luxatie?

Gast
Gast

Terug naar boven Go down

Bericht van Bullie op vr 29 aug 2008 - 8:06

hallo Sandra

niet bij mijn eigen honden maar ik ken een hoop honden uit de Agility werled die het wel hebben en hebben gehad... en daar hoor je nog veel van en ook ben ik assistent bij mijn eigen dierenarts en daar hoor je ook veel .

als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het wel ok en als je het niet via hier wil doen mag je ook een pb sturen

inge
Bullie
Beginnende bull
Beginnende bull

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud